2018 පාස්කුවට පෙර, ත්‍රස්තවාදියෙකු වෙළඳපොළකට ඇතුළු වූ අතර, පුද්ගලයන් දෙදෙනෙකු මරා දමා තුන්වන කාන්තාව ප්‍රාණ ඇපයට ගත්තේය. කාන්තාව නිදහස් කිරීමට ගත් උත්සාහයන් අසාර්ථක වූ විට, පොලිස් නිලධාරියෙකු විසින් ත්‍රස්තවාදියාට යෝජනාවක් කළේ කාන්තාව නිදහස් කර ඒ වෙනුවට ඔහුව රැගෙන යන්නැයි කියාය.

එය “ජනප්‍රිය” ප්‍රඥාවට පටහැනි වූ නිසා යෝජනාව මිනිසුන් අතරේ කම්පනයක් ඇති කළේය. සංස්කෘතියක “ප්‍රඥාව”, සැම විටම එය සමරන කියමන් වලින් ඔබට පැවසිය හැක, එනම්, සමාජ මාධ්‍යවල පළ කරන කීර්තිමත් උපුටා දැක්වීම් වැනි ඒවාය. “ඔබට ගත හැකි ලොකුම වික්‍රමය වන්නේ ඔබේ සිහින අනුව ඔබේ ජීවිතය ගත කිරීමයි” යනුවෙන් එක් ජනප්‍රිය උපුටා දැක්වීමක් කියයි. “පළමුව ඔබට ප්‍රේමය කරන්න, අනෙකුත් සියල්ල යථා පරිදි පෙළ ගැසෙයි” යනුවෙන් තවත් කෙනෙකු පවසයි. “ඔබ වෙනුවෙන් කළ යුතු දේ කරන්න” යනුවෙන් තෙවැන්නකු සඳහන් කරයි. පොලිස් නිලධාරියා එවැනි උපදෙස් අනුව ක්‍රියා කළේ නම්, තමාට මුල් තැන දී දුවන්නට තිබුණි.

අපෝස්තුළු යාකොබ් පවසන්නේ ප්‍රඥාවේ වර්ග දෙකක් ලෝකයේ ඇති බවයි. එකක් “භූමික” වන අතර අනෙක “ස්වර්ගික” වන්නේය. පළමුවැන්න ආත්මාර්ථකාමී අභිලාෂය සහ අවුල් ජාල වලින් සලකුණු කර ඇත (යාකොබ් 3:14-16); දෙවැන්න, නිහතමානිකම, යටත් වීම සහ සාමය ඇති කිරීම වැනි ගුණාංග වලින් සමන්විතය (13 සහ 17-18 පද). භූමික ඥානය තමාට මුල් තැන දෙන අතර, ස්වර්ගීය ප්‍රඥාව අන් අයට අනුග්‍රහය දක්වමින් නිහතමානී ක්‍රියාවලින් යුත් ජීවිතයකට මඟ පෙන්වයි (13 පදය).

ත්‍රස්තවාදියා පොලිස් නිලධාරියාගේ යෝජනාව පිළිගත්තේය. ප්‍රාණ ඇපකරු නිදහස් කරන ලදී, පොලිස් නිලධාරියාට වෙඩි තැබූ අතර, එම පාස්කුවේදී අහිංසක මිනිසෙකු, වෙන කෙනෙක් වෙනුවෙන් මරණයට මුහුණ දුන් සැටි ලෝකය දුටුවෝය.

ස්වර්ගීය ප්‍රඥාව නිහතමානී ක්‍රියාවන්ට යොමුවන්නේ එය තමාට ඉහළින් දෙවියන්වහන්සේව ස්ථානගත කරන බැවිනි (හිතෝපදේශ 9:10). අද දින ඔබ අනුගමනය කරන්නේ කුමන ප්‍රඥාවද?