“තරුණ කලාකරුවෙකුට ඇසිය හැකි විවිධ ප්‍රශ්න තිබේ” යනුවෙන් ඕවර් ද රයින් හි විද්‍යුත් ජන යුගලයේ ගායක සහ ගීත රචක ලින්ෆර්ඞ් ඩෙට්වීලර් පවසයි. ඉන් එකක් නම්, “ප්‍රසිද්ධ වීමට මා කුමක් කළ යුතුද?” යන්නයි. එවැනි ඉලක්කයක් “ඇතුළත සහ පිටත සිට සියලු ආකාරයේ විනාශකාරී බලවේග සඳහා දොර විවර කරන” බවට ඩෙට්වීලර් අනතුරු අඟවයි. ඔහු සහ ඔහුගේ බිරිඳ ඒ වෙනුවට තෝරාගෙන ඇත්තේ “මුළු ජීවිත කාලය පුරාවටම වර්ධනය වන” අඩු දීප්තිමත් සංගීත මාර්ගයකි.

යෙහෝයාදා යන නම පහසුවෙන් හඳුනාගත නොහැකි වුවද, එය ජීවිත කාලය පුරාවටම දෙවියන්වහන්සේට කැපවීම හා සමාන වේ. ඔහු යෝවාෂ් රජුගේ පාලන සමයේදී පූජකයෙකු ලෙස සේවය කළේය, – යෙහෝයාදාට ස්තුතිවන්ත වෙන්න ඔහු බොහෝ දුරට හොඳින් පාලනය කළේය.

යෝවාෂ්ට වයස අවුරුදු හතක් වන විට, යෙහෝයාදා ඔහුව නියම රජු ලෙස පත් කිරීමේ උත්ප්‍රේරකයක් විය (2 රාජාවලිය 11. 1-16). නමුත් මෙය බලය අල්ලා ගැනීමක් නොවීය. යෝවාෂ්ගේ රාජාභිෂේකයේදී, යෙහෝයාදා “ස්වාමීන්වහන්සේගේ සෙනඟව සිටින හැටියට ස්වාමීන්වහන්සේ සහ රජුද සෙනඟද අතරේ ගිවිසුමක් කෙරෙවුවේය” (2 රාජාවලිය 11:17 පදය). අත්‍යවශ්‍ය ප්‍රතිසංස්කරණ ක්‍රියාවට නංවමින් ඔහු තම වචනය ඉෂ්ට කළේය. “යෙහෝයාදාගේ සියලු දවස්වලදී ස්වාමීන්වහන්සේගේ ගෘහයේ දවන පූජා නිතරම ඔප්පුකරනලද්දේය” (2 ලේකම් 24. 14). ඔහුගේ කැපවීම නිසා, යෙහෝයාදාව “දාවිත්ගේ නුවර රජවරුන් අතරේ තැන්පත්කරනු ලැබීය” (2 ලේකම් 24.16 පදය).

ඉයුජින් පීටර්සන් විසින් එවැනි දෙවියන්වහන්සේ ඉලක්ක කරගත් ජීවිතයක් හඳුන්වන්නේ “එකම දිශාවට දිගු කීකරුකමක්” ලෙසිනි. සැලකිල්ලට ගත යුතු කරුණක් නම්, කීර්තිය, බලය සහ ආත්මාර්ථකාමීත්වය කෙරෙහි නැඹුරු වූ ලෝකයක කැපී පෙනෙන්නේ එවැනි කීකරුකමයි.